Mereni napeti, impedance vedeni a tak vubec?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Pondělí Červenec 11 11:25:43 CEST 2011

Mam dalsi dotaz k te pro me tajemne casti elektroniky.
Viz obrazek.
Zdrojovy osocilator generuje sin signal o rekneme 1MHz, pres zdrojovy odpor 100Ohm do koaxialniho vedeni delky 1m. Na konci koaxu v bode A jsou pripojeny merici elektrody, v obrazku jsem je nahradil odporem Rx. Z bodu A vede druhy koaxial
stejne delky a na jeho konci se meri vlastne napeti mezi bodem A a stinenim koaxu. Koax je v oscilatoru pripojen na zem pristroje.
Napeti v bode A se podle vlastnosti merene kapaliny, tedy podle velikosti Rx pohybuje v rozsahu radove od 5uV do 500mV RMS.
Vlastni mereni zajistuje rychly ADC prevodnik, to jsem celkem pochopil a nemam s tim problem.
To ovsem nemohu rici o zesilovaci, ktert prevadi rozdil napeti mezi bodem A a stinenim mericiho koaxu  na napeti meritelne prevodnikem ADC , kde se meri vuci zemi pristroje.
Snazil jsem se k problematice sehnat nejakou knihu, ale vlastne ani nevim co mam shanet.
Muzete nejakou knihu doporucit?
Jaka je impedance vedeni, kdyz se Rx porad meni?
Vlastne jde o 4 svorkove mereni odporu, v teto casti se meri napeti.
Cvicne jsem ke konci mericiho koaxu pripojil zesilovac, OPA657, coz neni az tak uplne spatny zesilovac, ale i tak mi z nej lezou naprosto ujete nesmysly a to i v hornim rozsahu (mV) o mereni v rozsahu uV nemuze byt rec.
Zkratka uvital bych par slov o problematice a hlavne doporuceni literatury,

Predem vsem dekuji
PB

http://photo.uloziste.com/?fotka=31cb80ede2fb6ec3.jpg&d=s742beb2611c95a7&size=0