Re: jaké AA aku ?

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pondělí Červenec 11 10:54:17 CEST 2011

Zkoušel jsem je používat, s velmi tristními výsledky.
Kapacita klesala velmi rychle a velmi rychle rostl vnitřní odpor,
takže odběr cca 200mA nebyl už vůbec možný. (dle DS by to AA článkům nemělo
vadit)
Koupil jsem také AAA, k napájení starého Pilota III. Chování stejné
jako výše, po několika cyklech nepoužitelné a pak ještě vytekly v
šuplíku.

Přešel jsme stejně jako předřečníci na Eneloop/Recyko a zatím jsem spokojen.

Tomáš