[OT:] Problem s kopirovanim souboru ve Win7

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 11 10:30:37 CEST 2011

SMB 2.0 ve Win 7 je silena prasarna - jeste jsme to nepovypinali, ale u
nas se to projevuje treba tak, ze mame sdilene disky kde si s kolegy
vymenujeme soubory.
Bohuzel od te doby co mame Win 7 tak to funguje tak, ze kolega mi tam
neco nahraje a ja tam nic nevidim. Tak pockam a ono se to tam nakonec
objevi. Nekdy je to videt hned a nekdy treba za hodinu - naprosto
nechapu co to ovlivnuje.

Radek Vicek