jaké AA aku ?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Červenec 11 10:29:43 CEST 2011

 Dobry den,
dobijacie alkaliky su vhodne do zariadeni s malou spotrebou. Ja som si
davno (>10 rokov) kupil DCF budik, v ktorom bola jedna RAMka
(rechargeable alkali manganese) dobijana solarnym clankom. Nedavno som
ju preventivne menil, pretoze zacala javit znamky vytekania (biely
sajrajt na minus pole), ale napätovo a kapacitne bola este OK.

Este mam jeden par v dialkovom a jeden v hodinkach s teplomerom.

Do fotaku by som ich nedaval, tam su lepsie tie uz odporucane Eneloopy.

Richard Kaliciak

http://en.wikipedia.org/wiki/Rechargeable_alkaline_battery
http://de.wikipedia.org/wiki/Alkali-Mangan-Batterie#RAM-Zellen