[OT:] Problem s kopirovanim souboru ve Win7

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červenec 10 21:06:05 CEST 2011

Zdravim,

omlouvam se za OT, ale googluju a nemuzu se dobrat pouzitelneho reseni, tak
vyuzivam zdejsi think tank :)

Mam problem s Win 7 64bit Ultimate v domene, domena je na 2003 serveru, na
jedne masine v domene jsou WinXP a na nich je share. Z Win7 se do nej snazim
dostat a castecne se mi to dari, muzu na nem vytvorit adresar i zkopirovat
maly (radove jednotky bajtu) soubor, pri pokusu o kopirovani vetsiho souboru
(radove megabajty) se Win7 zamysli, zahlasi "probiha vypocet" a tim to take
konci, pak uz nasleduje jen hlaska o nedostupnosti site (coz je konina,
nebot i nadale muzu male soubory vytvaret i kopirovat). Share, ktery je
primo na PDC (na Win 2003), je bez problemu obslouzitelny a funkcni, lec na
nem neni dost mista, problem je tedy v pristupu k XP.

Netusite nekdo, ktera bije? Kdyby me to odmitlo autorizovat k sharu
(opravneni neni Everyone, ale na domain usera), dokazal bych to pochopit,
takhle to vypada, ze to jen zaplni obsah nejake cache a vic proste nikam
neprojde. Je to uplne cista masina, na tehle ani jine siti jeste nebezela,
google sice nemlci, ale odkazy, ktere dostavam, nedavaji pozadovane vysledky
(zjevne se neumim zeptat spravne). Vyzkousel jsem pripojeni i pres WiFi, ale
se stejnym vysledkem (to kdyby byl problem LAN driveru).

Mate nekdo nejaky tip?

Diky.

Pavel Kutina