OT:Boj s vetrnymi mlyny WAS: Oprava programátoru pračky

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Červenec 8 10:02:18 CEST 2011

> Kolik mate v rodine aut
0 (nula)
mohli bychom ho mít a výhodně, ale nutně ho nepotřebujeme

> , cim perete ,
objednal jsem u opraváře praček generálku/postavení 'staré' aut. pračky
bylo to na jeho popud: nová vám nevydrží.

> kolik mate elektroniky,
asi normálně, před týdnem jsem si po 5-letech pořídil nový mobil a na
starý sehnal novou klávesnici a obal - zůstane dětem.
dva notebooky, dvě PC, dva dig. foťáky, ...

> nakupujete v retezcich,
Tak 50/50, podle toho co.

> tak potom jste pokrytec,
nejsem - vím že vždycky se dá dělat víc.
Je to na mně/na nás.

> Ja se nikomu nemstim , rodice me meli naopak moc radi , ale oni si
> taky  nevybrali ziti 40 let v komunismu a presto se snazili aby jejich
> deti byli pripravene co nejvic pro budoucnost a byly stastne v ramci
> moznosti, a ta neni idealni ani ruzova, ale takova jaka je a z te
> musime vychazet.

Naši mě vychovávali abych byl slušný a ne "šťastný rámci možností".

Protože lákavé možnosti jsou vždycky: jednou do hněda, jednou do ruda (a
momentálně do modra?)

Až přestane být naše měna pro východ zajímavá půjdeme po žebrotě: peníze
už nebudeme mít a pracovat nebudeme umět a chtít.

Ale Klaus se bude tlemit, protože jeho ruka trhu měla pravdu.

Končím - pro dnešek jsem zachránil svět :-))

ZU