Oprava programátoru pračky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Červenec 8 07:51:35 CEST 2011

Presne tak, u pracky je to jeste malickost, co mi vadi vic, jsou moderni
auta, neni to jiz delano na zadnou vydrz a opravitelnost, stara auta se
likviduji, protoze nemaji nejake spravne euro a nova se nedaji po 5ti
letech udrzovat, protoze je trh nastaven tak, ze se proste slozitejsi
veci neopravuji, dily jsou nesmyslne drahe (a uz zase navic nebude mit
to spravne euro...) To je teprve vyhozenych plastu a nerecyklovatelnych
dilu plus energie.... Takze udrzuju a servisuju 10-15 let stara auta ale
uz dochazeji... Ta nova pracka treba i low end bude zase o neco lepsi,
uspornejsi, bude asi diky tomu o neco hur prat ale co uz by clovek
nechtel ;-)