RE: Vysvetli mi nekdo schematicke zancky a co se pod nimi skryva?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 7 22:43:40 CEST 2011

Dekuji za info zatim sice vubec netusim co to je QAM modulator, ale aspon vim na co kouknout.
Mozna jsem mel uvest, ze jsem nikda nespachal ani krystalku :-)

Integrovany obvod to neni, realne reseni je,respektive bylo, zcela disktetni a to jeste v klasicke montazi.
Co to dela, asi.
Na vedeni z leva je sinus radove v jednotkach MHz, vstup do 0 detekteru  je to oc tu bezi tam by mela byt 0, ale diky rade duvodu byt nemusi, vsechno ostatni by melo udelat signal opacky tomu ve vstupu do 0 detektoru a ten tam nacpe pres vedeni zcela v pravo, Vstup 0 detektorui a vedeni v pravo je spojeno pres odpor, ktery neni na tom vykresu videt.

Jak jsme jiz uvedl, ze je zarovka smesovac jsem vedel, uz ne jak takovy smesovac vypada jiz ne. Stejne tak vubec netusim  jak to vse dosahne toho co jsme popsal.

PB

>A ten spodni blok dvou smesovacu (modulatoru) a obdelniku -90° je QAM modulator. Zleva vstup nosne a zeshora dvou modulacnich signalu, doprava vystup.

V realnem zapojeni to muze byt ledacos, ale odhadoval bych to na vnitrnosti nejakeho specializovaneho integrovaneho obvodu nebo mnozinu vice integrovanych obvodu.

Jakub Serych