Oprava programátoru pračky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Červenec 7 22:36:46 CEST 2011

No chtel jsem naznacit, ze u tyhle pracky nebudu resit desku
elektroniky, motor ani loziska a ta zavada filtru je asi maximum, co ji
zachrani pred demontazi a odvozem do sberny druhotnych surovin....
Proste spotrebak, par hodin zivota v klidu ma vetsi cenu. Ale zatim pere
bez naznaku problemu (krome plisne v supliku na prasek, ale to asi
poresi manzelka ;-) )