RE: Vysvetli mi nekdo schematicke zancky a co se pod nimi skryva?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 7 22:28:45 CEST 2011

Tim jste zhruba shrnul to co jsem  vedel :-)
Slo mi spise o to co je pod tim, tedy jak vypada takovy smesovac v ralu atd.
viz ma reakce na dalsi prispevek.
PB

>Kolečko s křížkem (jako žárovka) je směšovač, pak jsou tam všude
oddělovací stupňě (zesilovače).
Anděl