Oprava programátoru pračky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Červenec 7 21:32:08 CEST 2011

No jeste, ze mame uz asi 5 let pracku bez mechanickeho programatoru,
ktera bude asi chodit dokud nejaky neutron z radioaktivnich ponozek
nenarusi obsah flash....  A stala v akci asi 5 tisic, takze je mi to
vlastne jedno, resil jsem za tu dobu jen jednu zavadu, nevypoustela
vodu, po prostudovani navodu jsem zjistil, ze je tam filtr a v nem bylo
20Kc v drobnych mincich ;-)