horna hranica vykonu elmag pola zo zdravotneho hladiska

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červenec 7 14:23:48 CEST 2011

Pani,

v praci zavadzam jeden system, kde bude kopa ZigBee (2,4GHz) modulov
vzajomne komunikujucich v jednej miestonosti s pracovnikmi, ktori tam
travia obligatnych 8 hodin denne. Moduly maju vykon 1 resp. 10mW.
Je mi jasne, ze taky maly vykon nepredstavuje nijake zdravotne riziko
(navyse je tam wifi, ktore pouziva v rovnakom pasme rovnake ak nie
vacsie vykony), ale rad by som to nejako dolozit aj papierovo.
Existuje niekde nejaka norma, ktora urcuje (z hladiska posobenia na
cloveka) co je v poriadku a co nie? Nasiel som normy radiacne,
hlukove, svetelne a vseliake ine, ale k tomuto sa nejako neviem
dopatrat.

Dakujem,

J.S.