Re: Oprava programátoru pračky

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 7 14:04:57 CEST 2011

Nic v něm nerachtá, zkoušel jsem ho prolít Kontaktolem, ale moc jsem
si od toho nesliboval, není moc kudy ho tam stříkat. Možná vykoupání
v isopropylu...

Měl jsem dojem že to pak chvilku bylo lepší, ale možná přání otcem
myšlenky, otáčí natolik náhodně že se to obtížně vyhodnocuje.

Večer to rozeberu, opíšu, poměřím a uvidím.

Tomáš

m> omlouvám se, přehlédl jsem větu že odstřeďuje.
m> opište si z programátoru všechny údaje, většinou se používá jeden druh pro
m> mnoho typů praček a lze ho sehnat.
m> v programátoru bývá otvor (otvory) přelepené nálepkou proti vnikání
m> nečistot.
m> nálepku strhněte a pokuste se programátor "vyklepat" jestli z něj něco
m> vypadne (úlomek)
m> pokud ne, nebojte se nalejt do něj izopropyl a otáčet. Možná to pomůže.
m> Pak ho zase zalepte ( po vyschnutí).
m> jak radí pan Jirka, můžete si zkontrolovat i ty gufera, stav řemenu, a
m> oměřte si i ostatní díly, jako čerpadlo, oběhové čerpadlo (pokud tam je),
m> topnou spirálu a spínač dvířek.
m> Opište si i údaje z té řídící desky a dobře ji prohlédněte, jestli není
m> někde připálená. Deska se dá taky sehnat.