Oprava programátoru pračky

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Červenec 7 11:57:12 CEST 2011

na jedné straně hřídele motoru byl mělo být tacho , (takové malé dynamo)
vedou z něj dráty.
pračka si snímá otáčky a reguluje. Možná je vadné to tacho, chce to měřit.
Určitě v pračce někde není řídící blok? ( deska elektroniky zabalená v
igelitovým pytlíku proti průniku vody)
Taky mám pračku s mechanickým prg a řídící deska tam je.
Pořádně prohlídněte všechny fastony, jestli jsou čisté , neopálené
nezkorodované, zkontrolujte svorkovnice.
Pokud vypadá pračka vevnitř dobře, rozhodně se vám oprava vyplatí.