Najdu pro toto integrovany zesilovac?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 7 10:52:23 CEST 2011

Zachranil jsem pred znicenim merak od HP, z pocatku 80 let, ve sve dobe urcite spicka.
Nejvetsi problem je, chybejici karta pro mereni proudu.
Sehnat puvodni kartu jsem jiz vzdal, funkcni se tyto meraky stale prodavaji za tisice $.
Udelat ji znovu je nerealne, i kdyz mam servisni dokumentaci tak hlavni dve karty v ni nejsou rozkesleny a i kdyby byly
urcite obsahovaly nejake HP vychytavky a dnes obecne nesehnatelne soucastky.
V neposledni rade je puvodni reseni poplatne dobe vzniku, tak se chytam nadeje, ze to dnes lze resit jednoduseji.

Karta je vlastne prevodnik proud napeti. Karta generatoru signalu generuje signal +-10mV az +-1V o frekvenci 10Hz az 1MHz. Ten po pruchodu merenym objektem
konci na karte mereni proudu, ktera proud prevede na napeti a preda karte AD prevodniku.
Teoreticky by melo jit pouzit OZ zapojeny jako prevodnik I / U  s dekadou prepinanych odporu od 10Ohmu do 100K (mozna 1M)
Otazkou je zda jiz dnes existuje integrovany zesilovac,ktery:
Mereny proud se pohybuje od radove 10mA do jednotek nA, ma vstupni odpor takovy, aby proud do vstupu OZ neovlivnoval mereni (asi to musi byt FET s jednotky pA),
je dosatatecne rychly, aby zvladl zpracovat 1MHz signal bez otaceni faze nebo nejake casove deformace, ma sum neovlivnujici takto male signaly atd.
Zkousel jsem CMOS AD8651 a neni to tak uplne ono, chtelo by to neco lepsiho?

Poradite nebo jde i dnes o neresitelny ukol pro integrovane reseni a musi se pouzit to co pouzil HP pred 30 lety tedy druhy oscilator  a kompikovane michani a kompencovani?

J.