RE: dobrá zkušenost s dodáním zásilky

Jan Martincek konfera na martincek.com
Čtvrtek Červenec 7 10:13:17 CEST 2011

Aha a zabudol som ze celkom to stalo 89 dolarov - na baliku bola info ze
SAMPLES a cena 16 dolarov - takze cena bola podseknuta.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of J.Polivka
Sent: Wednesday, July 06, 2011 9:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: dobrá zkušenost s dodáním zásilky

Zdravím,
já jsem teď co se hovoří o problémech se clem apod. nic neobjednával,
ale hovořil jsem s pošťákem co to rozváží a vozil mi zboží a ptal jsem se ho

na možné problémy.
Známe se a tak by mne nelakoval. Divil se a že prý u něj žádný problém.
Rozváží stejně jako přetím.
Lokalita Praha 4 (140 00)
Jindra Polívka