Sklolaminátové trubky

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Středa Červenec 6 21:14:11 CEST 2011

Zdravim,
průměr 30mm se používá na pádla, ty 2m by mohlo být tak na kajakářské.
Na druhou stranu, pádla s dělají spíš kevlar nebo kevlar/uhlík, ty
obyčejnější jsou duralový. Takže záleží, na co to má být :-)
Namátkou mne napadá:
http://www.galasport.cz/catalogue/index.php?realm=cathegory_tree&cathegory_id=32
nebo
http://www.zastera.cz/cz/kategorie/sjezd-na-divoke-vode/padla/