Krabicka na DIN listu 9MDH53

Roman Vostrel vostrel na lit.cz
Úterý Červenec 5 21:23:17 CEST 2011

Jestli je to ta z TME tak tam vlezou soucastky do vysky 3mm. Vetsi jdou
dat jenom do casti. Na jedne strane spodního vicka je zamek, ktery
krabicku drzi na din liste. Pokud zamek bude dole, tak od horniho okraje
DPS je 22mm siroky prolis, dlouhy po cele delce krabicky na vysku
soucastky 7mm. Jenom presne ve stredu krabicky je vyztuzeni, tak ne pres
stred. Mam ji tu na stole, tak popripade muzu omerit i jine rozmery.