OT: Divoke chovani MySQL

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pondělí Červenec 4 21:24:13 CEST 2011

Mam databazi kde loguju senzory, jen přihazuji nové záznamy. Zdaleka není
tak velká jako ta vaše a měl jsem obdobný problém.
V dotazu jsem přes join spojoval tabulky. Po přechodu z 4.? na 5.1?, to co
trvalo okamžik, nikdy jsem to neměl potřebu měřit,
trval dotaz 45 sekund.

Zkoušel jsem dotaz i odjinud a výsledek byl stejný. Pokud jsem data nahrál
do Postgresql, Sqlite, nebo zpět do 4 tak dotaz
s join chodil rychle v 5 to trvalo 45 sekundy.
Pomohlo mi až nahražení vnořeným selectem.

Naštěstí je to již poslední aplikace kde používám mysql, jsem líný a nechce
se mi to přepisovat. Jinde používám postgre nebo sqlite.
Petr