OT: Divoke chovani MySQL

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pondělí Červenec 4 21:05:25 CEST 2011

Napadají mě indexy - nepobily se nějak tím updatem? Podobnej problém
jsme měli na serveru, kde se teda updatovala jedna tabulka a k tomu
obslužný skript. Při úpravě se se právě spoléhalo na automatické
vytvoření indexu primárního klíči, ale to se nestalo. Tabulka (sic tuším
o čtyřech sloupcích) tak jela asi týden úplně bez indexu a sic se tam
nastřádalo asi 100K záznamů, týden kolem toho běhali tři lidi a pátrali
co se děje a proč je CPU nonstop na 100% a odezvy jak na faxovou
objednávku. ;)

T.V.