[Mech] Jak osadit sroubeni na Cu trubicku?

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Červenec 4 14:30:06 CEST 2011

Na kapilárách je matka s vnitřním závitem 1/4". Existují i mosazné spojky se
dvěma venkovními závity 1/4", ty také máme.
Máme zpětné ventily, ale jsou jen pro připájení, pro trubky 10mm, 12mm, ale
jsou i větší.
http://www.eltex-km.cz/picca.php?picca[entita]=text&picca[dir]=pics&picca[id]=cenik&picca[filename]=2010_Dily_vzduch.pdf
Pro tři vstupy by se na něj musely dát T-kusy.
AZE

----- Original Message -----
From: <jar.mez na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 04, 2011 2:20 PM
Subject: Re: [Mech] Jak osadit sroubeni na Cu trubicku?

Dekuji,
v ceniku hned nad ventilkem mate kapilaru s prevlecnymi maticemi, na konci
kapilari je naletovan natrubek a pres nej matice, nahodou ty natrubky a
matice se jako dil neprodavaji, prislo by mi jednodusi naletovat primo
natrubek s prevlecnou matici.

Kdyz jsem u vas videl ty kompresory, budu potrebovat zpetnou klapku pro
oddeleni tlakoveho rozvodu od kompresoru, kompresor ma odlehcovaci ventil,
ale nemuzu najit vhodnou idealne tri vstupovou zpetnou klapku s max 1/2" ,
lepe mensim sroubenim.
Nemate neco v nabidce?

J.
J.