[OT] Tlak v PB flasce?

Pikulik picom na volny.cz
Neděle Červenec 3 15:54:51 CEST 2011

Slysel jsem, ze redukcni ventil je z bezpecnostniho duvodu a musi byt
u 10kg PB lahve, u 2kg PB lahve byt nemusi, co je na tom pravdy?

-Na pájení redukční ventil nepotřebuješ

Chci sletovat topenarske trubky a mam (ve sklepe) obe vyse popsane
lahve a chci k tomu dokoupit horak (mekke pajeni), muze nekdo
odhadnout, kolik kW muze mit tento horak - zalezi asi na trysce (toto
je nejlevnejsi co jsem nasel)?
http://aukro.cz/plynovy-horak-3-nastavce-i1690467143.html

-Zeptej se prodejce, třeba to bude vědět. Na trysce bývá vyražen průměr

Taky tam neuvadi prumer zavitu, zda se ze to bude na velkou lahev a na
malou lahev musim dokoupit ventil (ten jsem ve sklepe nenasel):
http://www.mevatrade.cz/_u2156a-ventil-pb-g3-8--l.htm
 nebo
http://www.mevatrade.cz/_u2156uv-ventil-pb-ľavy-zavit-w-21-8.htm
(tj. drazsi jak horakova sada :-(

-Na fotce je matice na velkou lahev

Apropos, jaka je zivotnost plyanu v lahvi, kdyz je tam 15 let, bude to
jeste horet?

-Pokud neutekl tak bude hořet

-Pokud toho budeš pájet víc, tak si pořiď rukojeť se spořičem