Auto baterie 110Ah?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Neděle Červenec 3 14:48:59 CEST 2011

V CR je kvalitni Low ESR C docela problem, respektive neni to bezna drogeriova zalezitost, na druhou stranu neco jako pokus o Low ESR maji i u GM nebo lze neco vytezit z starych PC zdroju a pouzit paralelni kombinaci vice ks C.
Naproti tomu civky rekneme 1mH 5A u GM nekoupite, u Farnellu by se jiz asi neco naslo, ale na cenu se snad radeji ani nebudu koukat.
Vyroba, GES ma v nabidce pomerne dost zelezoprachoivych toroidu nebo lze vyterzit zlutobily toroid z PC zdroje, ale 1mH bude na tomto jadru cca 100 zavitu, to se zvlaste silnejsim dratem nemota zrovna snadno. Ted me napada, mozna by se to dalo motnout na feritove jadro trafa z PC zdroje. tam by to asi bylo jen par desitek zavitu?
V souctu je proto mozna jednodussi pouzit C nez L.

Otazkou je spise jaka je idealni velikost a delka nabijeciho a nasledne pak vybijeciho pulzu, tomu by se pak mela prizpusobit konstrukce.

J.