VDSL modem HUAWEI HG622u

APA navrhpcb na gmail.com
Sobota Červenec 2 01:33:19 CEST 2011

jako ze vam to 2 dny nejede, nez vam prijde modem?

ja mam zkusenosti ze jsem to objednal na vice mistech pres
zrychlujeme.cz a pak napsali ze zrychlit nejde, jsou to zidi proc by
zrychlovali 16Mb ADSL ze (o kterem tvrdi jejich databaze ze jde nejvic
9Mbit pritom modem hlasi, ze by jel i 21Mbit na ADSL2 protokolu - jen
kdyby ty chytraci nastavili jine profily nez ty predvoleje), nemaji
ani jasno zda nejsou porty nebo proc...