srovnani anten na DVBT

Pátek Červenec 1 20:45:49 CEST 2011

Drátěné paraboly se na tv pásmo dělaly na dálkový příjem ještě za
totáče. Aby to mělo význam, musela mít průměr aspoň 2 metry. Dělalo se
to z králíkářského pletiva (oka asi 2 cm a pozinkované přes ty spoje).
Dokonce tady měl někdo na ploché střeše válcovou parabolu. Na sloupky
natažený drátěný plot, výška asi 2,5m a délka cca 8m - skoro přes celou
střechu. V ohnisku několik sít nad sebou. Co na to chytal, netuším.
Anděl