srovnani anten na DVBT

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červenec 1 11:28:24 CEST 2011

ono to presne funguje vzdy len na jednej frekvencii. Potom zalezi na tom
ako velmi dokazete zavriet oci nad parametrami aby ste oznacili pracovnu
sirku pasma.
V televiznych alebo wifi instalaciach zrejme rozdiel 20dB v sile signalu
nic neznamena tak sa to ze to nefunguje ani zdaleka optimalne nevidi :-)
b.