Další kolo foto-/větro-/nevímco-voltaického šílenství na obzoru?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Leden 31 23:20:09 CET 2011

Tak termonuklearni reaktor se v prirode taky hojne vyskytuje, jen se
musi trosku dal od Zeme ;-)
A nakonec nerizena reakce je taky dobre zvladnuta, ale jsem jinak taky
pesimista, asi neni ani nejak zajem...

Moje obavy prameni z toho ze je to velmi komplikovane. Obvykle veci co