Re: Další kolo foto-/větro-/nevímco-voltaického šílenství na obzoru?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 31 23:02:53 CET 2011

Toto sa da povedat o akomkolvek zakladnom ba aj aplikovanom vyskume, ak sa to robi "europskym" sposobom.
V principe nie je ziadny problem utopit akekolvek mnozstvo penazi a vyprodukovat pozadovane mnozstvo papiera.

Ale ak by sme sa mali bavit vecne (bez makcena na c ;-) ), tak skuste naznacit, z coho Vase obavy pramenia. Ja chapem rozdiel medzi farebnym obrazkom prierezu tokamaku s nadpisom "energia z vody" a skutocnostou, ale na druhej strane som este doteraz nevidel ziadny rukolapny a realisticky vycet plusov a minusov (zase som ho ani tak hrozne nehladal).

wek