datasheet - otazka

Pondělí Leden 31 17:54:48 CET 2011

74AC541 je prumyslovy standard tudiz by i u fairchildsemi melo platit
8x50mA tedy 400mA pro cele pouzdro.
Mrknete treba k ST,  primo uvadi 400mA max pro pouzdro.

Martin

>snazim sa v tomto datasheete
http://www.fairchildsemi.com/ds/74/74ACT541.pdf najst aky je maximalny
celkovy prud napajacimi pinmi ale nejak to tam nevidim. Pisu ze
maximalny prud vystupu je +/-50mA (Io DC Output Source or Sink Current).
To je jasne. Potom je tam udaj "Icc or Ignd DC Vcc or Ground Current per
Output Pin" tiez +/-50mA.
Mam tomu rozumiet tak ze pod output pin sa rozumie samotny napajaci pin
a maximalny prud pre cele puzdro je +/-50mA alebo je to len preklep?
b.