Ma jeste AMARO smysl?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Leden 31 16:35:23 CET 2011

Tak, to bychom meli. Prispevek se moc hezky cte a je to hezky sen. Ale ted to vemte realne. Kolik hodin prace stoji navrhnout takovou meteo ustrednu a k ni vsemozne moduly a dotahnout to do stadia, kdy zajistite vyrobu specifickych krabicek? Jiste by zrovna o meteo stanicich mohl vypravet pan Vicek, ja osobne to odhaduji na radove stovky az k tisicovce hodin (vim, kolik usili stoji nase maturanty, kdyz delaji dlouhodobou praktickou maturitni praci, to se ted bavim o tech na prstech jedne ruky spocitatelnych, kteri bastlit umi, ktere to nesmirne bavi, a jejichz prace jsou fakt na urovni).
Kdyby to bylo rekneme 500 hodin a jednu hodinu bychom si cenili na studentskych 50 Kc, pak jen vyvoj takove veci bude stat 25 tisic korun. Rekneme, ze se najde v teto republice 10 fakt zanicenych bastliru-zahradkaru. Myslite, ze budou ochotni dat rekneme 10000 Kc za stavebnici (2500 jen za vyvoj + dalsich rekneme 5000 za soucastky (ono, kdyz nekde zadate vyrobu specifickych krabicek v 10ks seriii tak tech 5000 zhltnou jen krabicky) + rekneme 2500 marze obchodnikum (a vim, ze jsem s cenami naprosto mimo realitu, v realu by to bylo vyrazne drazsi).
To si kazdy zaniceny zahradkar-bastlir radsi koupi fungujici vec od Gardeny v prvnim OBI a pripadne si k ni dobastli nejake svoje male zlepsovaci udelatko.

Jakub Serych