OT nie vsetko sa vyraba v Cine

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 31 12:51:07 CET 2011

 31.1.2011, 12:45:13

Muze to znamenat ledacos. Brnenskej flextronics taky pouzival PCB z
PRC, nektere moduly jako treba UHF modulatory byly z malaysie,
osazovani probihalo v Brne, zaverecna kompletace v Irsku, pozdej v
Brne, jeste pozdej v Madarsku. Holt globalizace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz