OT nie vsetko sa vyraba v Cine

Pondělí Leden 31 12:27:11 CET 2011

2011/1/31 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Pamatate si este toho Madara s rozoberacou maniou? V najnovsom pokracovani http://szetszedtem.hu/568stb/kicsi.htm rozobral settop box, aby opravil vadny napajaci jack. Ale nie to je podstata; zaujala ma krajina povodu: http://szetszedtem.hu/568stb/1600/009matrica.jpg

Assembled in Czech může znamenat, že v Číně vyrobená deska se v ČR
namontuje do plastový krabičky. Napájecí adaptér je made in China:

http://szetszedtem.hu/568stb/1600/004szerintemnemo.jpg

A už jsem to tu myslím psal, na vlastní oči jsem viděl výrobek, na
kterým bylo hrdě napsáno "made in USA" a větrací mřížkou bylo vidět na
DPS, kde byl nápis "made in China" (nebo Taiwan, už nevím).

P.K.