RE: Přetočený obraz z webkamery v notebooku Asus

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 31 10:57:19 CET 2011

Tohle obvykle dělá univerzální driver kamery ve Windows. Je třeba
nainstalovat originál ze stránek výrobce (nejlépe kamery ne notebooku). Byl
to opravdu ten správný driver pro tuto kameru? Většinou ty kamery do těch
notebooků solí hlava nehlava a hůř se to zjišťuje (nejlépe podle vid a pid).