MCUserver was: Re: Ma jeste AMARO smysl?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Leden 31 10:22:45 CET 2011

Clanek a diskusi jsem si peclive precetl, ale abych pravdu rekl, mam
obavy abyste s tim obcanskym sdruzenim nemeli vice prace jak s beznou
cinnosti.
Podle http://obcan.ecn.cz/index.shtml?w=u&x=132554
je tam pripravny vybor, stanovy, registrace, registrace u FU, platce
dane, vedeni ucetnictvi, danova priznani, clenske schuze atd.

Ja vim ze by se asi dal pouzit uplne nejjednodussi zpusob, jen aby byla
naplnena litera zakona, ale i tak. Tady fakt nejde delat neco jednoduse.

Martin Hanek