Ma jeste AMARO smysl?*

om1ct ivan na vyzo.sk
Pondělí Leden 31 10:03:45 CET 2011

uplny suhlas,

Ivan

Citát "ing. Jan Galuszka" <konference na ei.cz>:

> ono ale je velky rozdil .. trh 15 milionu ( Cesko/Slovensko) a trh 45
> milionu - Polsko
>
> V dobe, kdyz jsem vydaval ELEKTROinzert jsem poznal sileny skok, kdyz se
> oddelilo Slovensko. Byl sileny propadak trzeb a byl problem to ustat. Skok z
> 15 milionoveho trhu na 10 milionovy. A obchodnici z tech dob zajiste
> potvrdi, ze obraty na Slovensko byly vetsi nez v Ceske casti.
> Pro neznale nebo mlade .. nebylo EU a kazdy balik i s casopisama bylo nutne
> proclit.
>
> A k tomu polskemu casopisu
> [...]

Elektromontaz Bratislava s.r.o.
Jankolova 5
85101 Bratislava
ICO:35860995
IC DPH:SK2020217298
fax:+421262244858
mob.:+421903362454
mail: info na elektromontaz.sk

Informácie obsiahnuté v tomto dokumente sú určené výlučne pre potreby jeho
adresáta. Kopírovanie, zverejňovanie, distribúcia, preposielanie a ďalšie
šírenie je neprípustné.

The information contained in this document are intended solely for the
addressee of this document. Copying, publishing, distribution, forwarding, and
further dissemination is prohibited.

Die Informationen in diesem Dokument enthaltenen Informationen sind
ausschließlich für den Adressaten dieses Dokuments bestimmt. Eine
Vervielfältigung, Veröffentlichung, Verbreitung, Weitergabe, und eine weitere
Verbreitung ist untersagt.

Foglalt információkat ebben a dokumentumban kizárólag a címzett e dokumentum.
Másolás, a könyvkiadás, elosztás, szállítmányozás, és további terjesztése tilos.