Ma jeste AMARO smysl?

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Leden 31 09:25:39 CET 2011

Jestli to taky neni odpoved na ty povzdechy , ona se doba zmenila , a
tahle konferecne je takovy virtualni, interaktivni casopis , kde se
mijeji odbornici ze vsech moznych elektro- oblasti a staci venovat cas
hledani nebo se zeptat...

Ja uz si odborne casopisy nekupuju delsi cas , leda tam je neco
konkretniho co me zajima jinak jde vse najit na internetu.

Ostatne i ty odborne casopisy z "odbornosti" postupne klesly na takove
to klise s clanky  top 10 tiskaren pod 1000,- , vybirame flashdisk a
podobne, to si vzdycky vzpomenu  na casopis BYTE a skvele preklady
clanku kde se dalo i neco dozvedet, ale tehda ty informace jinde
nebyly.

snehulak