nahrada RG12864B

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 31 08:39:45 CET 2011

Pani,

v jednej konstrukcii mam pouzity displej RG12864B-FHW-V. Je to klasika
128x64 s KS0108, ale ma mensie rozmery ako "klasicke" 128x64-ky,
konkretne ma vonkajsie rozmery 75x52mm. Bral som ho minuly rok z TME,
mam nan urobeny plosny spoj, krabicku, vsetko a pred tyzdnom mi v TME
povedali, ze dodacia doba bude minimalne 9 tyzdnov, co je vela.
Potreboval by som pre teraz cca 5-10 kusov, zobral by som aj inu farbu
podsvietenia z rady RG12864B.

Nepozna niekto ineho dodavatela, alebo ekvivalent tohto displeja
(predovsetkym rozmery, driver moze byt iny) alebo nema niekto zopar
kuskov tohto displeja niekde v sufliku?

Dakujem,

J.S.