Měnič 2 - 3,3V / 5V - 180mA

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 30 23:33:40 CET 2011

MAX 1974  asi pred  3 lety jsem s tim delal 5 V z NKNU24 ( 2,4V) chodilo
to dobre, dostupne v kuse - cena okolo 100kc. Problem byl pouzdro
microMax , hoodne spatne se k tomu delal podomacku PS - nakonec jsem k
tomu napajel dratky a udelal redukci.
  Jen ta firma Spezial electronic v Praze uz asi nebude....
JaKub