Ma jeste AMARO smysl?

Neděle Leden 30 21:08:52 CET 2011

Nejen že klesá počet radioamatérů. Jsem členem Českého fonoklubu a mám
na starosti i klubovou stránku http://fonoklub.wz.cz . Tenhle spolek se
zabývá amatérským záznamem zvuku. Největší rozkvět téhle činnosti byl v
60. a 70. letech. Pak přišlo video a i když se i fonoklub přeorientoval
na video, stejně zájem klesal. Po revoluci čím dál víc řešíme problém,
jestli se příští rok ještě sejdeme, jestli pro těch pár lidí ještě
dostaneme kulturák. Další problém - národní soutěž. Když je tam sice
dost snímků, ale od pár autorů, vypadá to blbě. Ale zatím se to ještě
dělá s velkou slávou v budějovickém rozhlasu ... zatím. Proč klubová
stránka zbyla na mě? Je to tam jak v klubu důchodců, šéfredaktor
klubového zpravodaje (který taky v tištěné formě mnoho let nevychází) je
rád že mi to napíše ve wordu a pošle. Je tam i pár mladých, ale ti zase
nemají čas - nechce se jim dělat nic co nemusí.
Nebo třeba něco úplně jiného. K vodě chodím už 20 let na nuda pláž. Dřív
se tam tábořilo, UNA (unie naturistů Čech a Moravy) tam dělala velkou
akci na 3 dny. Bylo tam asi 100 lidí. Teď se tam schází parta těch co
tam chodí od revoluce, jinak je to tam takové anonymní, nikdo se s nikým
nebaví. Aby někdo něco zorganizoval (třeba i dřív běžné grilování kuřat
nebo vaření guláše nad ohněm), nehrozí. Asi je jiná doba.

Anděl