HP LJ 5N spini

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Leden 30 19:56:59 CET 2011

Toner. Firma Xerox jistě nevyrábí tonery pro HP. Takže bůhví co to máte.
Nejspíš nějaký garážový renovátor, který nevyměnil stěrku nebo válec.
Píšete, že se starým tonerem to špinilo a po výměně to tisklo dobře.
Takže to patrně nebudou ta špinavá zrcátka jinak by to špinilo i po
výměně toneru. Já osobně bych ten toner zareklamoval. Renovuji u firmy
Abel. Podobné problémy jsou u nich naprostou vyjímkou. Ale když už se to
někdy stalo okamžitě, bez jakýchkoliv řečí a s omluvou toner vyměnili za
nový.

     Martin.