Re: OT na víkend: Boxcar 2D - genetika "automobilu"

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 30 18:40:12 CET 2011

Číslo v závorce je dvojnásobek maximálního skóre z předchozí generace a je to taky limit, do kdy auto pojede, pokud by nehavarovalo.

Vypozoroval jsem, že počáteční část trasy vede k tomu, že se vzadu vyvine větší kolečko a vepředu menší. No a někde okolo 350-400 přijde stoupání, při kterém moment na to velké zadní kolo nestačí a bylo by potřeba je prohodit:-)

Je to skutečně velmi návykové...

PH