Green laser z DX jak rozebrat?

Sobota Leden 29 22:31:04 CET 2011

Mozne je vse, ale pokud se nepletu tak vsechny praskove barvy se musi
vypalit a ta "gumova" vrstva rozhodne neni teploodolna, i pod hrotem
pajky mizi. V neposledni rade praskove barvy nejde pouzit na plast,
mysi od Logitech jsou plastove a maji stejne reseny povrch. Podle meho
je to dalsi technologicka vrstva na podkladove barve, jde to
odloupnout.
Takto vznikly povrch je na dotyk prijemny a i vizuelne povrch vypada sametove.

Marti

>Neviem, ale povedal by som, ze je to bazmek nanasany elektrostaticky,
takze asi nejaka praskova farba s tymto efektom.

mp