Re: Re: [OT] jak spocitat pevnost zavitove tyce

František Burian BuFran na seznam.cz
Sobota Leden 29 20:40:41 CET 2011

Dobry den,

  Muzu se zeptat, kde je mozne nalezt tyto ciselne informace o pevnostech ruznych materialu ?
V normalnich fyzikalnich tabulkach jsem nic nenasel, a pravda nevim kde hledat presneji (ci klicove
slovo)

Zajimaly by me tabulky pevnosti u kovu a u dreva v zavislosti na materialech.

Predem dekuji

S pozdravem,

  F. Burian