Green laser z DX jak rozebrat?

Sobota Leden 29 13:04:52 CET 2011

Poridil jsem si
http://www.dealextreme.com/p/200mw-532nm-green-laser-pen-2-aaa-47214
celkem super hracka, ale ta ma, ma bohuzel vyrobni vadu. Nejaky kurak
opia v cine nedotahl desku s samotnou elektronikou a laser diodou
do zavitu mosazne hlavy optiky. Bohuzel + napajeni je vedeno pres
plast pera, v dusledku vule spis nevede.

S deskou jde volne pootocit , ale dotazeni brani spousteci tlacitko v
plasti, tedy je nutne nejak demontovat stribrnou spicku , laser
vysunout (predem),
datahnout a opet zkompletovat.

Nicmene absolutne nemam predstavu jak? Ocekaval jsme "lisovany" nebo
sroubovany spoj, ale i pres znacnou silu (na hranici deformace obou
casti se to ani nehne.

Nepitval jste nekdo nejake nekdo nejake laserove prero od DX?

Dekuji

Martin