Freq. menic + motor cca 21kW

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Sobota Leden 29 00:22:43 CET 2011

Tam prave bude kvuli regulaci ten frekvencni menic, takze s rozbehem by
nemel byt zadny problem... Ventilator ani neni nejak velky (tak odhaduji
metr a neco v prumeru axialni), prutok 10e3 m3/h
Pro zajimavost, typ puvodniho motoru : 1GC9144-OAK50, Siemens, kdyby
nekdo znal, google mlci... (uz si nevzpomenu, jak se ty motory jmenujou,
na stredni skole jsme to probirali... proste 3f motor s komutatorem, kde
jsou 3 kartace a mezi statorem a rotorem regulacni trafo...) Pokud to
dopadne, zkusim jej premistit do sbirky, i kdyz je to skoro na jerab ;-)