Re: Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Leden 27 20:54:18 CET 2011

HTML příloha byla odstraněna...
Ako sa to dneska robi, je to uplne inak ako si to predstavujete.
Tak to jsem už slyšel mockrát, hlavně od lidí, co to "nerobi".
Nekdo o úroveň nad Váma by použil stejnou větu a dodal by že se to
koupí už hotové
S jedním švábem a dvouma C a bižuterii se nikde nedělá.

Ten PA z VR21 má spousta lidí v šuplíku a BFG135 taky a nebo běžně v
drogerii.

Honza.

------------ Původní zpráva ------------
Od: andrej jancura <hw_aj na zoznam.sk>
Předmět: Re: Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz
Datum: 27.1.2011 20:40:58
Ako sa to dneska robi, je to uplne inak ako si to predstavujete. Su
to dva vazobne kondenzatory, svab so 4 vyvodmi a trochu inej
bizuterie. Najdrahsie na tom je chladic, kovova krabicka a
konektory. Prikladom takejto firmy je aj zmienena minicircuit a
verim tomu, ze dany svab si u nej za tych 20$ aj kupite...

A.

On Thu, 27 Jan 2011 17:51:55 +0100
Kuba Jan wrote:
> [...]

15W
> Nebo tu mam hybrid BGY43 tez by mohl mit na 200MHz jeste slusny
>zisk......
> ; Dalsi vec, a to chybelo v zadani je, co to mude mit za modulaci.

>Pro nejake GMSK nebo AM bude treba linearni zesileni a tyhle FM
>moduly by se samozrejme nehodily.
> Dale je treba vedet jestli to neni pro nejaky radomikrofon, nebo
>audioaplikaci, ktera s tolikanasobne vetsim vysilacim vykonem
>nepocita. Muze pak dojit k ovlivneni elektroniky ( budice) z anteny
> vlivem velkeho VF pole a muze to zacit delat psi kusy :-(

Bezi to

&g t;>