Krabicka na tuzkove baterie

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 27 20:41:02 CET 2011

Ja tohle koupil uz hotove, sice je to na 4x tuzka ale funguje to
vyborne. se 4x HiMH.  Nabijim z toho nouzove  mobil, PDA, BT handsfree
a  napajim GPS MioP350 pri toulkach prirodou.
Ma to vypinac, a uvnitr je schotky dioda.  Baterky to vybije tak na
1,05V a casem klesa nabijeci proud, ale jako nouzovka OK. Casem planuji
do volneho mista vestavet nejaky spinany stabilizator 5V od MAXiku,
kterej by dokazal ty Ni-MH vycucnout poradne. ( az a 0,9 V  a vyuzit
celou jejich kapacitu )
Ovsem kde jsem to koupil uz netusim...... ale nebylo to drahe, tak jsem
objednal vic kousku :-)
http://jaku.ic.cz/kastlik_USB/kastlik_1.jpg
http://jaku.ic.cz/kastlik_USB/kastlik_2.jpg
( omlouvam se za kvalitu fotek, ale momentalne nemam po ruce nic
lepsiho, nez dirkovou komoru v mobilu :-(  )

JaKub