Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 27 20:26:31 CET 2011

Dne 27.1.2011 18:06, Daniel Valuch napsal(a):
> ide o tu paranoju... Kazdy si pri takejto otazke okamzite mysli ze sa
> ide robit nieco nelegalne.
Takhle jsem na to vubec nekoukal, spis me napadlo, ze dotycny netusi, ze
to muze byt nelegalni proto to upozorneni....
> Po prve bolo malo informacii na to aby sme takyto zaver mohli urobit
To ze je to radiomodul a mluvi se o vysilacim vykonu je snad dost jasna
informace o tom, ze to na tych 200MHz bude vysilat...
> a po druhe ma do toho nic nie je :-)

> To je pravda, me do toho take nic neni, ale napadlo me slusne
> upozornit , ze to dotycnemu muze spusobit problemy. V pripade firmy a
> zpusobeni treba nejake skody jsou to nekdy i zajimave castky.
Je to uplne stejny pripad, jako kdyz me treba nekdo upozorni, ze v
datasheete  toho  a toho obvodu  na te a te stranke je chyba. Ja jsem za
takove informace vdecny.

A vubec mi nepripadaji "paranojni"

JaKub