Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 27 17:30:47 CET 2011

Ja jsem si to automaticky myslel take, protoze tazatel doslova pise: "
posileni vysilaciho vykonu za stavajiciho radiomodulu"
Tedy pokud je tam vysilaci vykon  ve spojeni s radiomodulem, tak
automaticky predpokladam  , ze se bude vysilat do anteny.
To samo o sobe jeste nemusi byt nelegalni, muze jit o aplikaci, ktera ma
pasmo zaplacene....

Takze dotaz Jirky MWW byl zcela na miste  a byt jemu urcite vysilani na
200MHz nezpusobi zadny problem, nemusi to platit o tazateli. Proto se
asi take ozval, bylo to jiste v dobre vuli....

JaKub