Superhet

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 27 09:50:45 CET 2011

Když něco takového hledám, tak si vezmu staré amára, RK a radioamatéry. V AR
několikrát vyšly speciály nebo seriály věnované přijímačům. Neříkejte, že
doma nemáte kompletní AR.

----- Původní zpráva -----
Od: Hugo KOTTAS

Neco je tady: www.jogis-roehrenbude.de
hk

Von: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>

je tu někdo, kdo by mi mohl poradit kde by se dal sehnat navod (schema) na
jednoduchy klasicky superhet s tranzistory (AM – SV,DV,KV, klidne i jeden
rozsah)? Ale aby to bylo klasicke zapojeni, aby tam nebyla nejaka vychytala.
Abych to jako zacinajici „radioamatér“ – tedy ten, co se VF zatím
nezabyval – pochopil a dokazal to v pripade problemu dat dohromady. Chtel
bych si to zkusit dat dohromady a zaroven si na tom něco odmerit, otestovat
atd. Co jsem hledal pomoci Google, tak se asi blbe ptam.